Dag 2, 4 augustus 2019

5 augustus 2019 - Whistler, Canada

Hallo lieve mensen!

Wat een dag vandaag!!!! Nu al zooo veel moois gezien! 😍

Vanmorgen was ik al erg vroeg wakker... rond 6 uur.. dat vond ik toch wel een beetje te veel van het goede en probeerde klaas vaak nog maar even aan te spreken maar die bleek niet thuis te zijn.. dus ja.. rond half 7 smorgens zat ik dan naast mn bed.. Mama lag nog heerlijk alle bomen om te zagen dus besloot ik nog maar vast een kijkje buiten te nemen..

Vancouver was inmiddels ook al wakker dus was het heerlijk mensjes kijken..

Rond 7 uur besloot ik maar een kijkje te nemen of de houthakker al wakker was..

Die kwam een half uurtje later ook maar even kijken. Het voordeel van zo vroeg wakker zijn is dat je wel de hele dag hebt..

Aan de overkant van ons hotel zat een bakkerijtje dus hebben we heerlijk een croissantje gegeten met een lekker bakkie pleur erbij.

Dit is onze beste vriend voor de komende 3 weken. Wel een lekker wagentje!

IMG-20190804-WA0010

Onze volgende bestemming is Whistler. Een geliefd skigebied wat in de zomer ook een leuke uitvalbasis is voor vele touristen (lees vele Indiërs).

De rit er naartoe zou maar 1 1/2 uur duren maar wij deden er zeker wel 3 uur! over, de weg er heen was zo ontzettend mooi!!! Vele bergen, meertjes en besneeuwde bergtoppen.. dus ja, als je dan toch de tijd hebt, dan kan je stoppen waar je wilt en dat deden we ook..

20190804_09490920190804_09521720190804_11132620190804_111447

Dus ja... dan ben je wel wat langer onder weg... maar he.. dat geeft niet met al dat moois om je heen..

Om 12 uur kwamen we dan eindelijk aan op onze bestemming, Whistler.

Omdat we zo vroeg waren, was onze kamer nog niet klaar dus besloten we er maar vast op uit te trekken..

Het stadje Whistler is bijzonder gezellig en geeft een Disneyland gevoel.

We besloten om met de gondel naar de toppen te gaan om daar maar eens te kijken wat voor moois we nog meer kregen te zien..

En dat was weer geweldig! Je kon van de ene top naar de andere top en dat was ook weer een beleving.

Uiteindelijk konden we zelfs nog verder naar boven, naar the top of the world zoals ze dat daar noemen..

Ook zo mooi... sta je in je korte broekie en shirtje met sneeuwballen te gooien... wie had dat ooit gedacht.. kijk daar voor bij onze filmpjes..(ook niet aardig hè van mama, krijg ik nog bijna zo'n sneeuwbal tegen je kop an.. hahah)

20190804_14471920190804_13133620190804_14464920190804_152204

20190804_152407

Toen was het nog wel even spannend of we de gondel zouden redden want de laatste vertrok om 17.00 uur en het was al 16.50.. dus dat was nog even spannend anders waren we nu nog niet beneden geweest want dan hadden we moeten lopen (Ja of ons naar benenden laten rollen).

Met de gondel naar beneden zagen we daar onze eerste beer die een beetje aan het scharrelen was!!! Jaaaaa zo leuk!!!!, omdat we zo verbaasd waren zijn de foto's nou niet echt bijzonder goed gelukt hahaha dus bij deze, wordt vervolgd..

Moe maar voldaan zitten we nu in onze luxe kamer en is mama lekker aan het koken (daar heb ik zo mn personeel voor 🤭😁)

Straks gaan we nog een bijzondere wandeling maken in een verlicht bos.. dus ben benieuwd!

Nou lieve mensen, sorry voor de lange tekst en vele foto's, maar we willen jullie zo veel mogelijk mee laten reizen en genieten!

Voor jullie is het nu al ochtend.. dus we hopen dat jullie heerlijk hebben geslapen!

Lieve mensen, fijne dag vandaag en tot morgen!

Liefs,

Kim & Marion 😘

1. Sara:
    Mooi allemaal!
  2. Arrie Rook:
    5 augustus 2019
    Een goed begin is het halve werk, zeggen ze! Nou, dit belooft een prachtreis te worden! Genietze samen!
  3. Dorothe van Lith:
    5 augustus 2019
    Een mooi begin van jullie reis!
    Geniet ervan Marion en Kim.😘
  4. Marieke:
    Super gaaf Kim...
    Canada is zo mooi!😀
  5. Ruurdje:
    5 augustus 2019
    Wow, ik krijg superveel zin om ook te komen! 😄Prachtig!
  6. Bernadette:
    Wauw wat vet !!! 👍
  7. Hetty De Vos:
    5 augustus 2019
    Nu al zo veel moois. Dat is genieten
  8. Mar:
    Ik zei het toch:super mooi he. Geniet ervan.... Theo
  9. Mirell:
    5 augustus 2019
    Wow mooi daar, heel veel plezier en leuk om jullie te kunnen volgen tijdens jullie avonturen
  10. Hans Remmerswaal:
    5 augustus 2019
    gaaf hoor, ziet er allemaal schitterend uit
  11. Anke omloo:
    5 augustus 2019
    Wat een mooie foto's! Scharrelbeer - de volgende keer?
    Anke
  12. Ellen:
    5 augustus 2019
    Wat een mooie foto’s, nu al. Je moet geen last van hoogtevrees hebben zie ik. Ik zou het in mijn broek doen.
    Veel plezier lieverds!
  13. Marga:
    6 augustus 2019
    Heel leuk om jullie te volgen. En zoveel moois te zien. Super!
  14. Yo:
    7 augustus 2019
    Wat schrijf je het leuk Kim! Echt genieten. Die sneeuwballen bizar haha. De foto’s zijn weer super mooi en lekker dat jullie zo mooi weer hebben.