Naam:
Foto’s:
364
Video’s:

Over ons

Wij zijn Kim en Marion, moeder en dochter. Altijd in voor mooie reizen. We hebben geleerd om te genieten van het leven. Doe de dingen die je mooi en leuk vindt. Zoals ons lijfspreuk zegt: "Carpe Diem".

Over onze reis

Onze grootste hobby is reizen. We hebben al veel mooie plekken op de wereld mogen zien. We hebben ons hart verloren aan Zuid-Afrika, maar Canada stond nog op de bucketlist. Dus hebben we besloten om dit jaar een rondreis door Canada te maken. Een rondreis van 3 weken door West Canada. Beginnend in Vancouver en eindigend in Vancouver, waarbij we o.a. de nationale parken en de Rocky Mountains gaan bezoeken,  een bootreisje door de Inside Passage gaan maken en uiteraard mag een  walvissen- en berenjacht niet ontbreken. We hebben al veel wilde dieren gezien, maar de beer en de walvis staan nog op ons lijstje.

Bezochte landen

Wij hebben 23 landen (10%) bezocht:

België, Canada, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Ierland, Italië, Japan, Luxemburg, Monaco, Nederland, Oostenrijk, Polen, Portugal, Spanje, Swaziland, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zuid-Afrika, Zweden.