Dag 3 - 5 augustus 2019

6 augustus 2019 - Sun Peaks, Canada

Hoi allemaal, voordat we overgaan tot ons verslagje wil ik iedereen bedanken voor alle reacties. Echt leuk om te lezen. Ook wil ik nog even teruggaan naar gisteravond.

We hadden een excursie geboekt. We wisten niet precies wat, alleen dat het een lichtshow in het bos zou zijn. We laten ons graag verrassen. Hop hop naar de bus gelopen alwaar de bus klaar stond om naar het bos te gaan. Dom als we zijn, het was lekker weer. Dus geen vestje (tenminste kimmie) meegenomen en in korte broek. Bij het bos aangekomen. Toch wel fris daar. Gelukkig stond er een kraampje met souvenirs en ook een trui. Trui gekocht, in de pocket en op naar de ingang. Het begon met een verhaal over 2 tieners die vermist waren. Gedurende de wandeling werd het verhaal vervolgd. Het was echt wonderbaarlijk. Allerlei lichteffecten en beelden geprojecteerd in het bos tijdens de wandeling. Het was niet met een goed beeld vast te leggen, maar we hebben een klein filmpje (zie video's) toegevoegd. Dit filmpje was een projectie. Het was net echt. Uiteindelijk waren we pas rond half 1 thuis.

Dus de wekker mocht wel iets later afgaan. Zo rond 09.00 uur. Piep piep, en daar ging de wekker, nieuwe dag met nieuwe ervaringen. We wisten alleen nog niet welke. Rond 10 uur vetrokken voor een lange dag van 4 uur rijden. Ons kent ons het werd uiteindelijk 6 uur rijden. Een stopje hier en een stopje daar. De eerste helft van de rit was werkelijk Amazing. Zo' n prachtige natuur met bergen, bossen en mooie meren. Z

20190805_11392520190805_12555120190805_125631

ie een aantal foto's. Zoals Kim en ik zijn, altijd weer honger; dus een mooie picknickplaats gespot en onze bammetjes gegeten.

IMG-20190805-WA0006

Het is werkelijk een feestje om in Canada te rijden door het mooie landschap. Uiteraard kan niet alles zo mooi zijn. De tweede helft van de rit was wat saaier. Een paar foto's laat het enorme contrast tussen de verschillende gebieden zien.

IMG-20190805-WA0005

Uiteindelijk waren we om ca. Half 5 op de plaats van bestemming. Inchecken en naar ons kamertje. Nou, nou het leek wel weer een complete ballroom. Alles erop en eraan. Soort huiskamer , aparte slaapkamer en met keuken. Van alle gemakken voorzien. Zelfs een afwasmachine. We hadden de intentie om zelf te koken, maar helaas, de supermarkt had alleen bevroren vlees. Een maaltijd zonder vlees is niks voor ons. Dan toch maar naar een restaurant. Hmmm, lekker naar een steakhouse. Story of our live; elke restaurant in het dorp open, behalve het steakhouse. Dan maar naar het restaurant naast het hotel. Was ook prima hoor. Vanavond maar bijtijds naar bedje, want morgen weer een lange dag voor de boeg. We zijn hier pas drie dagen, maar het is zo fantastisch hier ! We genieten met volle teugen. We zeggen; a bientot en tot morgen weer !

1. Mar:
    6 augustus 2019
    heerlijk om bij het ontbijt jullie verhaal te lezen. geniet en maak maar veel mooie foto's
  2. Ruurdje:
    6 augustus 2019
    Ik kijk nu alweer uit naar het volgende verslag!
  3. Hester:
    6 augustus 2019
    Fantastisch om te kunnen lezen. Geeft toch een beetje het gevoel dat we stiekem een beetje mee reizen. Geniet ervan. En ik wacht weer rustig op het vervolg :-)
  4. Petra:
    6 augustus 2019
    I love meereizen! Ben benieuwd waar we nog meer naar toe gaan. Hartstikke leuk dit!
  5. Monique Pottuyt:
    6 augustus 2019
    Prachtige foto's lekker genieten samen 😘
  6. Ellen:
    6 augustus 2019
    Wwaauw, prachtige foto’s weer! En lekker blijven genieten!
  7. Marion en kim:
    6 augustus 2019
    Het is ook zo leuk om jullie reacties te lezen en vinden het zo leuk om jullie op deze manier mee te laten genieten!
  8. Angelique:
    6 augustus 2019
    Ik geniet met jullie mee😊
  9. Celina:
    6 augustus 2019
    Leuk zeg celina en ik lezen jullie ;) fijne vakantie.
  10. Annabel:
    6 augustus 2019
    Gaaf hoor!!! Jullie zijn bijna in onze achtertuin 😉 Is zeker een hele mooie rit en wordt alleen maar mooier kan ik je vertellen 😉 als jullie in de buurt van lake louis zijn zou ik zeker een kijken nemen bij moraine lake ook erg mooi meertje 😀 bij Jasper zeker de moeite waard kabel baan omhoog te nemen !!
  11. Marion en Kim:
    7 augustus 2019
    Aaah super thnx!!! Morgen gaan we naar lake Louise en blijven daar 2 nachten, en dan door naar Jasper, ook 2 nachten!!
  12. Yo:
    7 augustus 2019
    Wat een contrast he dat landschap! Zo fijn dat jullie zo genieten. Veel plezier