Dag 4, 6 augustus 2019

7 augustus 2019 - Revelstoke, Canada

Vandaag stond een ritje naar revelstoke gepland.
Redelijke afstand van maar 3 uur..
Dus dat was lekker!!!

De dag begon uiteraard met een bakkie pleur en alle troep weer verzamelen (denk je lekker van lodge naar lodge te gaan, maar iedere keer die zooi mee nemen uit de auto is nog al wat haha) en gaan met die banaan.

Het eerste stukje was weer wat ruiger en dus ook wat saaier..
Maar gelukkig kwamen we al redelijk snel weer in de bossen en dat is zo mooi om te rijden..
We hadden een lang stuk op de snelweg dus konden we lekker doortuffen..

Rond 2 uur kwamen we aan in revelstoke en de lodge is zo schattig! Doet ons een beetje denken alsof we in het verblijf van yogi bear zitten..

IMG-20190806-WA0004IMG-20190806-WA0003IMG-20190806-WA0001IMG-20190806-WA0002

Aangekomen bij onze cottage, staat er gewoon een hottub voor de deur! Hoe leuk is dat? Dus vanavond na het eten gaan we daar maar even gebruik van maken 😁

20190806_145644

Toen was de keuze wat gaan we nou weer doen... te veel te zien en te weinig tijd...
25 min verderop was ook weer een skiresort met een kabelbaan.. (ja alweer haha en we gaan nog een paar keer met de kabelbaan.. saai he.. haha) dus hop, gingen we weer..
Lekker relaxed genieten van de prachtige omgeving met prachtige bossen!
Je kon vanaf boven ook verschillende hikes doen.. mjaa we zijn liever lui dan moe..
Dus hadden we boven wat gedronken, genoten van het mooie uitzicht en toen maar weer naar beneden gegaan (niet gelopen hoor anders hadden jullie het blogje nog niet kunnen lezen).
Het uitzicht was weer zo mooi, beetje heiig dus op de foto zie het een stuk minder helaas..

IMG-20190806-WA000020190806_160032

maar voor het oog, zo mooi. Dus jullie moeten je maar even voorstellen dat jullie ook boven op de berg staan..

Nog even het stadje revelstoke snel bezocht.. ook weer zo'n Disney achtig gevoel... zo grappig..

Zo gaan we maar even een hapje eten en dan met onze dikke volle buiken in de hottub zitten haha (zien jullie t al voor je... wordt nu al hilarisch.. 🤭)

Hmmm ff een update na het eten, voor de hottub moet je dus blijkbaar betalen..... dus dachten we nah wat een afzetters... laat maar zitten dan hahha dus, we hebben er maar naar gekeken.. hahah

Morgen staat weer een lange rit op de planning naar Lake Louise!!!! Ben erg benieuwd en jullie horen het morgen weer!

Liefs,

Marion en Kim

1. Mar:
    Lekkere hottub🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
  2. Froukje:
    7 augustus 2019
    Hartstikke leuk dat jullie ons meenemen op jullie avonturen 👍
    Mooie foto’s en leuke verhalen 😘
  3. Hetty De Vos:
    7 augustus 2019
    Ik kan me nog een cruise herinneren met hottub.
  4. Yo:
    7 augustus 2019
    Prachtige foto’s! Super leuk, lijkt inderdaad een beetje op die Davy crocket huisjes van Disney haha

Geniet ervan
    Liefs Yo
  5. Marion en kim:
    7 augustus 2019
    hoi allemaal, super bedankt voor al jullie leuke en gezellige reacties ! echt zo tof dat jullie allemaal meereizen. we hebben ook het gevoel dat we met een heleboel deze mooie en bijzondere reis maken ! we gaan zo weer op pad en we houden jullie op de hoogte.
  6. Ollie:
    7 augustus 2019
    Jammer, had jullie wel in een hottube zien zitten🤣😜🥳💋
  7. Karlijn Parlevliet:
    8 augustus 2019
    Leuk om te lezen Kim en Marion! Ik zit nog 2 dagen in Duitsland, was en isheerlijk. Geniet ervan! Groetjes karlijn Frans en Louise
  8. Marion en Kim:
    9 augustus 2019
    Veel plezier nog en geniet er van!!!