Dag 23, de laatste 😪 25 augustus 2019

26 augustus 2019 - Vancouver International Airport, Canada

Lieve mensen..

Nu zijn onze (en jullie) uren toch echt geslagen... hahaha de vakantie zit nu echt op..
(Gelukkig hebben we thuis nog een week om bij de komen..)

Vanmorgen hebben we de wandelschoenen maar weer aangetrokken (zie je, de vakantie is ten einde en we krijgen het nu pas door..) en naar de Vancouver lookout point gegaan. Dit was 15 min lopen vanaf het hotel.. toppie.

Bij het gebouw aangekomen en een kaartje gekocht, konden we met de lift naar boven.
Ging best snel deze lift naar 50 hoog..
De lift was aan de voorkant met glas, dus je had al meteen een uitzicht..
Hoogte vrees hebben we niet echt, maar toch was het wel ff dat je denkt, nou....... is best hoog met zo'n liftje...
Je kon daar lekker een rondje maken en zo konden we mooi over Vancouver uitkijken.
Was weer een leuk gezicht..

20190825_10343820190825_10430320190825_104550

We dachten nou, lekker bakkie met een mooi uitzicht... niet dus, het restaurant deed op zondag geen drankjes.. alleen een brunch van 58 doller p.p.
Beetje te gek hoor..
Gelukkig zagen we met de lift naar beneden een Starbucks zitten, dus daar nog even een lekker drankje gedaan.

Vlak om de hoek zat nog een toeristisch gebied met allerlei giftshops en het zou ook een zogenaamde oude wijk zijn met allemaal Victoriaanse huisjes..
Nou waar die huisjes waren, geen idee, misschien moesten ze nog gebouwd worden..
Of we keken natuurlijk weer met onze neus..

In die straat was ook een bijzondere klok die ieder uur stoomafblaast. Toevallig was het 11.50 toen we daar waren dus konden we dit nog even meepikken. Was een leuk gezicht.. zie ook het filmpje.

20190825_115113

Inmiddels hadden we de laatste dingetjes verzameld en toen was het tijd om richting het hotel te gaan en de auto op te halen..
Dus we hadden inmiddels weer 3 uur gewandeld...
Zijn jullie niet een beetje trots op ons? Hahaha wij wel..

De rit naar het vliegveld ging lekker soepel en we waren mooi op tijd op het vliegveld.
Maar goed ook want door de douane duurde het rete lang...

Nu zitten we te wachten tot het vliegtuig ons komt halen.

Lieve mensen, we willen jullie nogmaals bedanken voor alles! We hebben zo van jullie genoten en we vonden het zo fijn dat we jullie mee konden nemen op onze reis..
Helaas zit het er nu echt op... en moeten jullie weer de krant gaan lezen.. sorry.. we hadden graag nog langer willen blijven maar ja...

Lieve mensen, namens ons, een diepe buiging en toedeledokie.

Liefs,

Marion en Kim

1. Mar:
    Weelkom thuis! 💋💕
  2. Mirell:
    26 augustus 2019
    Echt jammer dat jullie bijzondere avonturen er weer opzitten. Ga jullie verhalen wel missen 's ochtends bij het ontbijt. Leuk dat ik met jullie mee mocht reizen. Jullie een hele goede reis terug (misschien zijn jullie ondertussen al weer op Nederlandse bodem🤔😉) en geniet nog even lekker na van jullie reis. Wie weet tot een volgend avontuur👋👋 toedeledokie (tot ziens)
  3. Marga:
    26 augustus 2019
    Bedankt voor jullie leuke verhalen, foto's en filmpjes! Gelukkig hebben jullie nog even om thuis te acclimatiseren na die mooie reis vol bijzondere gebeurtenissen!
  4. Patricia blok:
    26 augustus 2019
    Wat moet ik nu elke ochtend doen 😂