Dag 12, 14 augustus 2019

15 augustus 2019 - Prince George, Canada

Hallo luitjes!

Na een heerlijke nachtrust in ons fijne hotel zijn we maar weer wezen ontbijten, dat zat er bij. Lekker simpel met alleen brood, koffie, jus en een croissantje. Prima voor ons..

Rond half 10 zijn we vertrokken uit 100 mile house op weg naar boven, de richting in van prince rupert (vind mama zo leuk... zegt ze de hele tijd, prince ruperrt.. stel je het even voor haha)

De rit zou 3 1/2 uur duren naar prince George. De rit ging zo lekker vlot (omdat we heerlijk in de zang modus zaten.. )(lees gebler) en we waren rond 2 uur in prince George.

De lobby van de hotel zag er erg fancy uit! Wat een luxe..

Ingecheckt en hup naar boven, naar de 5e etage.
Bij binnenkomst zag ik de badkamer met daarin wel een aparte maar wel herkenbare wc...
Een Japanse wc!!!
Die dingen zijn zo grappig.. dat hebben we toen ook wel gemerkt tijdens onze reis door Japan..
Er zitten verschillende standen op die pot wat je kan instellen zoals, de bril verwarmen.. een speciale sproeier die je billen wast.. een blower om je billen te drogen haha en nog een paar andere standen...
De aller eerste keer toen we zo'n wc hadden, probeerde ik idd ook , zo'n knopje.. nou zo'n straal schiet zo recht op een gat in waar je niet zou willen dat ie komt haha
Gekke dingen die plees..

20190814_140147

Op het bed lag ook een origami vogel. Super leuk!

20190814_140201

Het blijkt dus ook een Japanse hotel keten te zijn..
Nou ik heb deze hotels in Japan nog niet eerder gezien.. maar het zal wel..

Mama had ergens gezien dat er hier in Prince George een burcht zou zijn.. wij vragen aan de receptie.. geen idee had ze haha bleek het een park te zijn..
We dachten dat het wel leuk zou zijn geweest als we jullie wat andere beelden konden laten zien dan watervallen en beeldschone natuur.
Sorry jongens! Volgende keer beter haha.

Om de tijd te doden zijn we maar iets anders leuks gaan doen..
Er was hier een casino in de buurt.. dus wij dachten, dan gaan we maar even ons eten winnen haha

20190814_160924

Wij naar binnen, werd niet eens onze id gecheckt ofzo.. dus prima wij naar binnen.. 🤑🤑🤑
Groot geld maken!! En met de dikke jackpot naar huis 🎰🏦💸💲

20190814_170601

Er was ook een hele grote bingo zaal.. lachen joh.. al die vrouwtjes met zo'n grote bingo stift in hun handen.. geweldig..
Er waren alleen maar van die grote machines.. dus dachten we laten we maar is even kijken ..
We snapten natuurlijk weer geen reet van die dingen en ons geld ging wel heel snel op..
Dus hmm toen maar achter de roulette tafel en toen hebben we beetje bij beetje de centjes weer terug gewonnen..
Mooi, tijd om te stoppen dan ..

Al met al hebben we weer een heerlijke middag gehad en weer lekker gelachen!

We hadden om 7 uur een tafeltje gereserveerd bij de Japanse tapenyaki. Hier is het zo leuk met zo'n tafel en dan zo'n grill voor je en een "japanse" kok komt lekker voor je koken.. met vuur en alles er bij..
En zo dom als we dan weer zijn.. geen telefoon meegenomen dus niks op beeld voor jullie.. maar jullie kunnen het jullie vast wel inbeelden..

Nu weer lekker op onze hotel kamer lekker uitbuiken van al het lekkers 😊🍚🥢

Lieve mensen,

We hopen dat jullie weer een mooie en fijne dag zullen hebben en tot morgen!

Liefs,

Marion & Kim

1. Ollie:
    15 augustus 2019
    Goedemorgen dames, ook zonder foto's lees ik jullie spannende en mooie verhalen.
    Weer een mooie dag toe gewenst💋
  2. Mar:
    15 augustus 2019
    Mogge moppies, lekker bezig weer!!!!!
  3. Marga:
    15 augustus 2019
    Beetje Japan in Canada! Wat variatie is altijd leuk.
  4. Anke omloo:
    15 augustus 2019
    Mooi en volgende keer graag een filmpje van jullie in de zangmodus!